Συχνές ερωτήσεις

1.    Κάθε πότε εκδίδονται οι λογαριασμοί νερού;

Εκδίδονται συνολικά δύο λογαριασμοί ύδρευσης για την πόλη της Καβάλας ανά 4μηνο. Ο πρώτος είναι έναντι λογαριασμός (α’ 2μηνο) και ο επόμενος είναι ο εκκαθαριστικός (β’ 2μηνο).


2.    Πού μπορώ να εξοφλήσω τον λογαριασμό νερού;

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τους τρόπους εξόφλησης


3.    Μεγάλος λογαριασμός νερού

Συνήθως οφείλεται στις παρακάτω περιπτώσεις:
A. Kαθυστερημένη πληρωμή του προηγούμενου λογαριασμού
Πολλοί καταναλωτές συνηθίζουν να εξοφλούν τον λογαριασμό τους αρκετό διάστημα μετά την ημερομηνία λήξης του. Ο επόμενος λοιπόν λογαριασμός πιθανόν να εκδοθεί πριν την καθυστερημένη πληρωμή του προηγούμενου λογαριασμού και κατά συνέπεια να εμφανίζει υπόλοιπο. Κατά την διαδικασία εξόφλησης στο ταμείο όμως, δεν θα υπάρχει πρόβλημα, διότι εκεί θα εμφανίζεται το πραγματικό υπόλοιπο και όχι πιθανόν αυτό που αναγράφεται στο έντυπο του λογαριασμού.
B. Υπερβολική Κατανάλωση

  • Αρχικά ελέγχουμε ότι το υδρόμετρο το οποίο, μετράμε και στο οποίο αναφερόμαστε, είναι πράγματι το δικό μας. (μέθοδος εντοπισμού: γυρνάμε τον διακόπτη (βάνα) δίπλα στο υδρόμετρο, κάθετα προς την σωλήνα και ελέγχουμε ότι πράγματι δεν έχουμε ροή νερού στο σπίτι ή στο διαμέρισμά μας).
  • Ελέγχουμε για πιθανή διαρροή (μέθοδος εντοπισμού: κλείνουμε όλες τις βρύσες στο σπίτι ή στο διαμέρισμά μας και ελέγχουμε εάν γυρίζουν οι μετρητές (φτερωτή) του υδρομέτρου μας)
  • Συνήθως το 60% των περιπτώσεων διαρροών, οφείλεται στο καζανάκι της τουαλέτας.

4.    Εάν δεν εξοφλήσω τον λογαριασμό μου στην καθορισμένη ημερομηνία τι θα συμβεί;

Φροντίστε να πληρώνετε το λογαριασμό σας στην καθορισμένη ημερομηνία, για να αποφύγετε την διακοπή νερού και τα σχετικά τέλη επανασύνδεσης.


5.    Ο ενοικιαστής μου αποχώρησε από την ιδιοκτησία μου αλλά άφησε ανεξόφλητους λογαριασμούς. Τι πρέπει να κάνω ;

Συνιστάται στους ιδιοκτήτες ακινήτων , να φροντίζουν ώστε, οι ενοικιαστές τους να εξοφλούν, πριν αποχωρήσουν από το ακίνητο, τυχόν οφειλόμενους λογαριασμούς νερού. Και τούτο διότι, με βάση τον Κανονισμό Ύδρευσης, τα χρέη βαρύνουν το ακίνητο και υπεύθυνος για την πληρωμή τους είναι ο ιδιοκτήτης.


6.    Ποια δικαιολογητικά χρειάζομαι για την σύνδεσή μου με την Ύδρευση;

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τα απαραίτητα δικαιολογητικά.


7.    Πως μπορώ να συμβάλω στην εξοικονόμηση νερού;

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τρόπους εξοικονόμησης νερού


8.    Δεν έχω νερό. Από πού μπορώ να πάρω πληροφορίες;

Μπορείτε να απευθυνθείτε στο τμήμα Βλαβών στα παρακάτω τηλέφωνα:

2510-250692  και  2510-250693     όλο το 24ωρο.


9.    Δεν έχω πρόβλημα με το νερό του σπιτιού μου, όμως θέλω να δω την ποιότητά του.

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την ποιότητα του νερού


10.     Απουσία κατά την καταμέτρηση

Κατά την περίοδο της καταμέτρησης των ενδείξεων των υδρομέτρων εάν κάποια οικία είναι κλειστή και δεν υπάρχει πρόσβαση του σημειωτή υπαλλήλου στο υδρόμετρο, τότε ο σημειωτής αφού πρώτα περάσει δύο φορές και δεν μπορέσει να κάνει μέτρηση, αφήνει ένα σημείωμα με το τηλέφωνο του αρμόδιου υπαλλήλου που είναι υπεύθυνος για τις μετρήσεις των υδρομέτρων. Στην συνέχεια ο ιδιοκτήτης οφείλει να τηλεφωνήσει στην ΔΕΥΑΚ από 7:30 έως 13:30 στα εξής τηλέφωνα:

  • τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών:      2510-620005
  • τμήμα Καταμετρητών:                    2510-839658

και να δώσει τις ενδείξεις του υδρομέτρου του ο ίδιος ή να κλείσει ένα ραντεβού για να έλθει εκ νέου ένας σημειωτής υπάλληλος της ΔΕΥΑΚ, για να πάρει την ένδειξη.


11.     Το φρεάτιο του υδρομέτρου μου είναι κατεστραμμένο. Ποιόν μπορώ να ειδοποιήσω;

  • Υδρόμετρα και υποχρεώσεις:

Φροντίζουμε τα υδρόμετρά μας να είναι καθαρά για να είναι ευανάγνωστες οι ενδείξεις τους και όσο είναι δυνατόν ο χώρος στον οποίο είναι τοποθετημένα να είναι προσβάσιμος από τον υπάλληλο της ΔΕΥΑΚ.
Αν το φρεάτιο του υδρομέτρου σας δεν είναι σε καλή κατάσταση, π.χ. είναι σκεπασμένο με χώματα – οικοδομικά υλικά κλπ.,  ή έχει υποστεί φθορές, τότε σύμφωνα με τον Κανονισμό Ύδρευσης, για τη συντήρηση και επισκευή των ζημιών του φρεατίου ύδρευσης υπεύθυνος είναι ο ιδιοκτήτης.. Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να αναζητήσετε έναν υδραυλικό της αρεσκείας σας για τις ανάλογες εργασίες – επισκευές ή να απευθυνθείτε στο τμήμα βλαβών της επιχείρησής μας (2510-250692 &  2510-250693 όλο το 24ωρο), για τις συγκεκριμένες εργασίες με το ανάλογο αντίτιμο.


12.   Το υδρόμετρό μου έχει υποστεί βλάβη, είναι παλαιωμένο ή έχει καταστραφεί. Ποιόν μπορώ να ειδοποιήσω;

Σε περίπτωση που το υδρόμετρό σας έχει υποστεί βλάβη, είναι παλαιωμένο ή έχει καταστραφεί  μπορείτε να απευθυνθείτε:
στο Τμήμα Επισκευής Υδρομέτρων:    2510-620004
για την άμεση πληροφόρησή σας σχετικά με την αντικατάστασή του.


13.     Ο αγωγός ύδρευσης στο δρόμο του σπιτιού μου έχει σπάσει. Πού να απευθυνθώ;

Μπορείτε να απευθυνθείτε στο τμήμα Βλαβών στα παρακάτω τηλέφωνα:

2510-620350  και  2510-250693     όλο το 24ωρο.


14.    Επιθυμώ να διακόψω την παροχή νερού. Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;

Θα πρέπει να απευθυνθείτε στα Ταμεία της Δ.Ε.Υ.Α.Κ. στη Δημοτική Αγορά, στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, προσκομίζοντας έναν πρόσφατο λογαριασμό νερού. Εκεί θα συμπληρώσετε μία Αίτηση Διακοπής Παροχής Ύδρευσης. Προϋπόθεση για να ακολουθηθεί η αιτούμενη διαδικασία διακοπής θα πρέπει να μην υπάρχει υπόλοιπο οφειλής στον εν λόγω λογαριασμό.